شمارش معکوس پایان حکومت شیطانی بنی عباس ایران آغاز شد
اوکتای اوکتای

 

 

با شروع بهار عربی در کشورهای شرق میانه ، توجه مردم به مسائل سیاسی کشورهایشان و مخالفت با رژیم های مستبد آغاز شده است. حکومت ایران در ابتدا در صدد مصادره انقلابهای منطقه به نام خودش بود و همیشه در رسانه این موضوع را تبلیغ می کرد که گویا عربها از انقلاب ایران یاد گرفته اند و بیدار شده اند.

در حالیکه حقیقت عکس این را نشان می دهد و از زمان آغاز انقلاب ها در شرق میانه، موج نفرت از حکومت ایران و طرفدارانش زیادتر شده است. مردم منطقه دیگر چهره منافق و ریاکار حکومت ایران را شناخته اند و درک کرده اند که شعارهای نه شرقی و نه غربی و مرگ بر امریکا و اسرائیل تنها به منظور پیشبرد اهداف این حکومت دجالی و سیطره پیدا کردن بر جهان اسلام می باشد.

خامنه ای در حال حاضر خود را رهبر تمام جهان اسلام می شمارد که در حقیقت همان مفهوم خلیفه مسلمین را می رساند.

چاپلوسان خامنه ای مقام او را برابر با مقام معصومین (ع) می دانند. یک ملای چاپلوس به نام مصباح یزدی تئوریسین مورد اعتماد او است و او را ولی اعظم خداوند(ج) در روی زمین می داند. مصباح یزدی، مخالفت با خامنه ای دجال را مخالفت با خدا (ج) و پیامبر (ص) می داند!!! اگر وضع به همین منوال پیش برود امکان دارد ادعای پیامبری و خدایی هم برایش بکنند.

اخیرا طرفدارانش همیشه برایش فضیلت درست می کنند و ادعا می کنند که خامنه ای همان سید خراسانی است و احمدی نژاد هم شعیب بن صالح است.آنها یک فیلم به خاطر این موضوع نشر کردند و پول هنگفتی برای تبلیغ سید خراسانی بودن خامنه ای مصرف کردند.

آنها دست قطع شده خامنه ای را همان نشانه سید خراسانی دانستند، حال آنکه در روایات شیعه یک شخص جنایتکار که مخدج الید و یا ناقص الید می باشد و از مشرق ظهور می کند و جنایات بسیاری مرتکب می شود را فراموش کردند.

دلیل دیگرشان این بود که خامنه ای اهل مشهد است. ولی این را باید دانست که خامنه ای اهل غرب ایران است و به مشهد مهاجرت کرده است. طرفداران خامنه ای عمدا فراموش کرده اند که خراسان تنها ولایت خراسان ایران نیست، بلکه تمام افغانستان و ترکمنستان  و قسمتهایی از آسیای میانه نیز به نام خراسان یاد می شود.

چاپلوسان خامنه ای شیعیان افغانستان یا خراسان را که جمعیت چندین میلیونی و یک جامعه بزرگ شیعیان جهان را تشکیل می دهند عمدا فراموش کرده اند و به حساب نمی آورند. علت آن این است تا خامنه ای و تئوریسین های بنی عباس، شب ها کابوس های وحشتناک نبیند و آرام بخوابند.

خامنه ای خود را آیت الله می داند،در صورتیکه  از علم و فقاهت بی بهره است. تمام کتاب توضیح المسائل خود را پیست و کاپی کرده است. او به اندازه یک طلبه مسائل مقدماتی دینی را هم نمیداند و فقط در شعر و شاعری و شعار دادن استاد است.او مقام آیت اللهی را یک شبه به دست آورد، این امر مخالفت شدید اساتید حوزه علمیه را در قبال داشت ولی چون قدرت در دست اش بود تمام مخالفت ها را سرکوب نمود.

در زندان های خامنه ای قتل ، سینه بریدن، تجاوز جنسی، مثله کردن و مسموم کردن مخالفین امری معمولی است.

هر کس مخالفت با این دجال زمان را بکند به طرز فجیعی از میان برداشته می شود.

روحانیونی که مخالفت با رژیم مخوف او بکنند، به صورت مرموز با مواد سمی، مواد رادیواکتیو و اشعه کشنده مجهول به قتل می سند. مردم مظلوم ایران می گویند به شکلی روحانیون معترض را می کشند که کسی اصلا پی نمی برد . یعنی شخص مذکور را به صورت مزمن با مواد یاد شده مثلا تالیوم مسموم می کنند و این شخص نگونبخت خودش خبر ندارد که مسموم شده است ولی بعد از یک مدت خبر می رسد که فلان روحانی دار فانی را ودا گفت. به همین خاطر است که روحانیون جرئت ابراز مخالفت ندارند.

تجاوز به زنان، تن فروشی و بچه بازی در زندان های حکومت بنی عباس ایران به امری عادی بدل شده است. در زندان ها محبوسین را توسط یک عده جنایتکار که بنام گروه های بسیجی و سپاهی معروفند مورد شکنجه و تجاوز جنسی قرار می دهند.

زندانیانی که در تمام عمر خود مواد مخدر را نمی شناختند، در این سیاه چال ها ی مخوف استالینی توسط زرق مواد مخدر معتاد شوند و وقتی این زندانیان معتاد شدند، مواد مخدر را بالایشان قطع می کنند و می گویند باید در بدل مواد مخدر تن فروشی کنی و این بیچاره ها یا باید خودکشی کنند و یا به تن فروشی رضایت دهند.

وقتی این شخص مظلوم از زندان بیرون می آید دیگر از نظر روحی کاملا از بین رفته است و خود را یک انسان نمی داند. وقتی این شخص از زندان بیرون می آید خود را کاملا بی پناه احساس می کنند، بعد از مدتی دچار خلل دماغی و یا روحی می گردد. این شخص به هر چیز شک می کند. اکثریت کسانی که از این زندانها بیرون آمده اند بعدا حتی مرتد هم شده اند. علت آن این است که این بیچاره ها دچار تضاد عقیدتی شده اند. از یک طرف حکومت را می بینند که شعار های دینی و اسلامی سر می دهد و به خاطر می آورند که پدر و مادر شان هم انقلابی بودند و این ها را با شعارهای انقلابی بزرگ کردند و از طرف دیگر سرگذشت خود را درزندان مرور می کنند و نتیجه آن  مرتد شدن، از هم پاشیده شدن خانواده و پناه بردن به مواد مخدر است.

این است نتیجه حکومتی که به نام دین به مردم ظلم می کند.

فساد اخلاقی طرفداران حکومت ایران در جامعه شان به یک امر عادی تبدیل شده است. اکثر این ها در فاحشه خانه ها  ، خانه های فساد و مراکز رمالی و جنگیری رفت و آمد دارند و کسی جرئت مخالفت با این ها را ندارد. مشروبات الکولی و مواد مخدر  مانند نوشیدن آب رایج شده است که به جای نام شراب یا الکول به آن عرق می گویند و مانند نوشیدنی فانتا و کوکاکولا می نوشند. این بسیجی ها و پیروان ولایت فقیه خوردن شراب را بهتر از کوکاکولا می دانند چون یک توجیه احمقانه برای خود درست کرده اند که چون کوکاکولا یک شرکت اسرائیلی است پس نوشیدن آن حرام است ولی عرق اسرائیلی نیست!!!!!.

مواد مخدر کاملا به خاطر این رژیم فاسق و منافق در جامعه شایع شده است و بسیاری از جوانان آغشته به این پدیده شوم گردیده اند.عده ای از مردم در ایران به این باور اند که حکومتیان با تولید کنندگان و قاچاقچیان به صورت پنهانی رابطه داشته و این تجارت پرسود را مدیریت می کنند.

فساد اخلاقی و فیلم های سکسی و مراجعه به سایت های سکسی درحکومت بنی عباس ایران مقام اول را در جهان کسب نموده است و استفاده از وسایل و لوازم و دواهای جنسی کاملا معمولی است.

این ها باعث شده اند که فحش دادن و ناسزا گفتن به همدیگر و استفاده از کلمات رکیک و بی ادبانه برای دوست و دشمن، به یک امر عادی در جامعه تبدیل شود. چنانچه وقتی دو جوان با هم صحبت می کنند و با هم دوست هستند همیشه در جریان صحبت شان نام از شرمگاه ها می برند که همه آن نتایج حکومت ولایت دجال است. این در حالی است که ملت ایران سی سال قبل بسیار با ادب، لطیف الطبع  و خوش گفتار بودند.

حریم خصوصی مردم  برای دجال و نوکرانش اصلا معنی ندارد. هر وقت بخواهند، هر جا بخواهند به هر بهانه حریم خصوصی مردم را نقض می کنند.

آزادی های  فردی جوانان در نحوه لباس پوشیدن و مدل موی به شدت کنترول می شود، در حالیکه مواد مخدر که بر باد دهنده جوانان مظلوم ایرانی است در هر جا قابل دسترسی می باشد. پولیس در جاده ها به روی دختران و ناموس مردم دست خود را بالا می کند و آنها را لت و کوب می کند! علت آن هم این است که این جوانان به سلیقه حکومتی ها لباس نپوشیده اند. وقتی ناموس یک شخص به خاطر این مسایل در سر سرک لت و کوب می شود، کسی جرئت ندارد که به بسیجی بگوید چرا دستت را سر ناموس من بلند کردی؟ آدم یاد حکومت طالبان می افتد. حتی در حکومت طالب هم همینقدر جنایت و دست درازی به ناموس مردم نبود.

در همین افغانستان جنگزده ما، همین حالا، اگر پولیس در سر سرک دختر یا ناموس کسی را لت کند، دفعتا مردم دستش را می شکنند. حالا خودتان فکر کنید که به سر این ملت مظلوم چی آورده اند که وقتی ناموس اش لت و کوب می شود، صدای اعتراض اش هم بلند نمی شود و مردم هم راه خود را می گیرند و می روند. این کارهای احمقانه در جامعه ایران باعث عقده ای شدن جوانان آن کشور شده است  و نتیجه آن بی عقیده شدن  به دین و مخالفت با مقدسات می باشد.

هر کس عقیده اش مخالف خامنه ای و دار و دسته اش باشد، یا لباس و تیپ اش به این ها شباهت نداشته باشد، تاپه نوکر امریکا و اسرائیل و غرب بودن را می خورد. این فاسقین مگر از قلب مردم هم خبر دارند؟!!

فساد اقتصادی نیز بیداد می کند و تمام مامورین حکومتی بنی عباس جدید که دارای مناصب مهم دولتی هستند، شرکت های بزرگ را اداره می کنند و در اختلاس از بانک ها و ادارات دولتی گوی سبقت را از همدیگر ربوده اند.

قتل و شکنجه عزاداران امام حسین (ع) در نزد این جنایتکاران یزیدی بر هیچ کس در عالم پوشیده نیست. در تمام جهان شیعیان حق عزاداری و زنجیرزنی دارند ولی در ایران با عزاداران برخورد می شود و سالانه عده زیادی کشته و معلول می شوند.علت آن هم این است که این دجال ها بهانه گیری می کنند که وقتی شما سینه و زنجیر می زنید باعث شرم و خجالت ما نزد مردم جهان می شود. حال آنکه تمام مردم جهان از هر دین و ملیتی که باشند، رسم و رواج خود را دارند. علت اصلی این است که اینها از جمع شدن مردم در عزاداری امام حسین (ع) می ترسند. چون فکر می کنند در همین عزاداری ها است که از حق و باطل سخن به میان می آید و مردم هوشیار می شوند و اگر مردم فهمیدند و هوشیار شدند، دیگر نمی توانند به مردم حکومت کنند.

ایران در این چند سال اخیر درآمد نفتی زیادی داشته است که تمام پول ها بنا به میل خامنه ای دجال به مصرف می رسد.

اخیرا توسط محسن مخملباف فیلمی تحت نام ( رازهای زندگی خامنه ای ) در یوتیوب به نشر رسید که در آن از اختلاس چندین میلیارد دالری او و انتقال آن به سوریه که در بین راه توسط پولیس ترکیه کشف گردید پرده برداشته شد.

این مسایل فقط قسمتی بود از مظالم بنی عباس جدید به مردم مظلوم ایران و حالا می خواهم از شر اندازی این فاسقین در عرصه بین المللی و جهان اسلام شما را آگاه گردانم.

کمک مالی و تسلیحاتی رژیم مخدج الید به گرو های تروریستی القاعده، طالبان و آی اس آی پاکستان کاملا برای همگان روشن شده است. اینها بنا به مفکوره پوچ و شیطانی شان به این نتیجه رسیده اند که چون طالبان، القاعده و آی اس آی پاکستان با امریکا دشمنی می کنند، بنابراین باید از آنها حمایت کنند.نتیجه حمایت های شان از تروریست ها باعث قتل عام زنان، کودکان و ریشسفیدان افغانستان اعم از شیعه و سنی شده است. این فاسقین همینقدر نمی دانند که اگر امریکا بد است طالب و القاعده هم بد است و در اینجا جنگ بین دو بد است؟؟؟؟؟

حکومت بنی عباس جدید در کشور عراق مردم مظلوم آنجا را نیز آرام نمی گذارد و از یک طرف القاعده را کمک می کند و از طرف دیگر دولت عراق را انگولک می کند تا در بین حکومت اختلاف ایجاد شود و بی ثباتی در آنجا به میان آید.

گروه القاعده حرم امام حسن عسکری (ع) را منفجر کردند و باعث ایجاد جنگ بین شیعه و سنی در کشور عراق شدند. اگر قضیه حمایت مخفی حکومت بنی عباس جدید، از القاعده عراق صحت داشته باشد، پس باعث جنگ بین شیعه و سنی در عراق هستند که اینقدر خونهای مسلمین به زمین ریخته شد و می شود. حالا در عراق کار به جایی رسیده که هر طایفه عرب به دو قسمت شیعه و سنی تقسیم شده و در یک فامیل دو برادر با هم اختلاف پیدا کرده اند.

حکومت دجالی  خامنه ای باعث ایجاد تشنج و اسلام هراسی در تمام جهان شده است. بدعت ولایت فقیه را در مذهب تشیع همین دجال ها اختراع کردند در حالیکه در مذهب تشیع چنین چیزی اصلا وجود نداشت. بلکه خودشان بخاطر حکومت کردن بر مردم آن را ابداع کردند و شاخ و برگ دادند. شعارهای پوچ شان که مردم را به قیام دعوت می کنند در مذهب تشیع کاملا مردود می باشد. چنانچه تمام ائمه شیعه (ع) و علمای بزرگ قیام قبل از ظهور سفیانی را حرام دانسته اند ولی این جاهلین فاسق با اینکه مردم را به قیام دعوت می کنند ولی خودشان کوچکترین کمکی به قیام کنندگان نمی کنند و از دور نظاره گر کشته شدن قیام کنندگان هستند.

این جاهلین فاسق بی عمل، حماس را تحت فشار قرار دادند تا به اسرائیل راکت پرانی کند و باعث شروع جنگی شدند که نتیجه آن تنها قتل عام مردم بی دفاع غزه بود و هیچ حمایتی از حماس نکردند فقط شعار دادند و این ترکیه بود که عملا در کمک به مردم مظلوم غزه قربانی داد. از طرف دیگر حزب الله لبنان را تشویق به جنگ با اسرائیل کردند که آن هم باعث جنگ شد، در نتیجه لبنان که بعد از جنگهای گذشته به سرعت در حال پیشرفت و ترقی بود یک بار دیگر با خاک یکسان شد.

در بحرین مردم آنکشور را تشویق به قیام نمودند و خودشان پس نشستند، در نتیجه هر روز مردم آن دیار کشته می دهند.

در پاکستان یک عده از شیعیان  را بازیچه دست خود نموده و به آنها شعارهای ولایت فقیه یاد می دهند. وقتی یک عده شیعیان بی خبر فریب می خورند و در جریان مظاهرات قدس و غیره شعارهای ولایت فقیه را می دهند و عکس های خمینی و خامنه ای را حمل می کنند، باعث خشم اکثریت سنی می شود و این باعث ایجاد فتنه و قتل و قتال و انفجار بین مسلمانان پاکستان شده است.

در کشور آزربایجان که فیصدی شیعیان آن از ایران هم زیادتر است، به جای حمایت از مردم مسلمان آزربایجان از حکومت ارمنستان مسیحی حمایت می کنند.

مهاجرین افغانی در ایران با مشکلات زیاد روبرو می باشند که اطفالشان اجازه درس خواندن را ندارند و انواع تحقیر ها و توهین ها و انجام کارهای پست را متحمل می شوند. شیعیان افغانستان به نام های بربری، مغول و افعی مورد آزار قرار می گیرند. در ممالک کفر و غربی به مهاجرین اینقدر ظلم نمی شود و اطفال شان حق درس خواندن را دارند، ولی حکومت دجالی بنی عباس این حق را از مردم مظلوم ما دریغ نموده است.

در جریان جنگ های داخلی افغانستان، حکومت فاسق دجالی ایران همزمان از چند گروه متخاصم و رقیب حمایت پولی و تسلیحاتی می کرد. از یک طرف از حزب اسلامی گلبدین حکمتیار، از طرف دیگر از دولت اسلامی برهان الدین ربانی و از طرف دیگر از حزب وحدت عبدالعلی مزاری. علت آن این بود که اگر در این گیر و دار یکی از طرفین جنگ را برد یا باخت آنها همیشه یک برگ برنده در دست خود داشته باشند. نتیجه آن بی اتفاقی بین افغانها به نام مذهب، ملیت و حمام خون در کابل بود. چقدر مردم کشته شدند؟  چقدر به ناموس های مسلمانان تجاوز صورت گرفت؟ چقدر سینه های زنان که بریده شد؟ این را فقط خدا می داند.

مهمترین علت قتل عام مردم هزاره در زمان طالبان و کشته شدن عبدالعلی مزاری همین حکومت بنی عباس جدید می باشد.

هزاران رزالت و جنایت توسط حکومت خامنه ای و احمدی نژاد سبورجیان یهودی زاده به ملت های منطقه و ملت ایران صورت گرفته است که تمام آنها در این مقاله نمی گنجد.

حالا وقت حساب پس دادن حکومت دجالی بنی عباس جدید نزدیک شده است. فتنه سوریه دیگر مانند آن فتنه ها ی گذشته نیست. این فتنه کمر خامنه ای دجال، مصباح یزیدی و  حکومت بنی عباس را خواهد شکست.  جنگ و اختلافات در سوریه به مثابه جهنمی برای تان خواهد شد و تمام منابع، بسیج، سپاه، پول نفت ، سلاح، تئوریسین ها و امکانات تان را می بلعد. از کشته های سر سپردگان خامنه ای و بنی عباس جدید دریاهای خون در سوریه جاری خواهد شد. زوال و بدبختی و سرنگونی برای حکومت فاسق و ظالم و ریاکارتان نزدیک می باشد.منتظر باشید.

مسلمانان جهان انشا الله به زودی از شر جنایات و مظالم شما فاسقین و دیگر ظالمین و کافرین رهایی خواهند یافت.

  


December 27th, 2011


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
مسایل بین المللی